wooohooo;D

hahahhaha var ett tag sen nu har inte haft tid för datorn på en vecka nu hahahaha:P kan gå igenom sista 3 dagarna iaf:) torsdag var det jobb sen efter jobbet var jag och emmy fest sugna så efter mycket funderande så bestämde vi oss för boden då var klockan halv 11 tror jag men vi for jaja när man jobbar som vi gör så tar man alla fester man hittar:P då var vi först hos linnea sen kom de nå killar å hämta oss satan va roliga grabbar svin härliga;D sen drog vi till mig och sen upp å jobba igen:P fredag så kom uno svenningsson:D fan va bra han var hahaha sjunger bla under ytan, andas genom mig, vågorna. härlig kille :D i lördags var det 900 pers sammtidigt och jag var själv i baren:S det var sjobbigt som fan:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0