att om;D

glad att jag for till norge annars hade jag inte träffat dig;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D men lugn lugn tänker inte ta första bästa tåg som går som vanligt:P har ju sett 3 gånger hur de går å nån gång lär man sig;D ni som tar åt er gör inte det;D gjort en del dumt sista veckan så:P eller så får alla ta åt sig;D

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH mycke i helgen som var;) och nu den som kommer:D fredag blir de stugan med pappa och MASSA folk:D spela fotboll dricka öl å kubb;D är ganska duktig på det:P iallafall tror ja:P sen lördag blir de byske eller piteå (sjöbodan):D sen nån dag i veckan ska jag bjuda på middag inget specielt kan som bara göra en sak hahaha:P  ÅÅÅÅH snart kommer magnus till sjöbodan nej nordman mena jag:P då har jag tagit ledig ska ändå komma till jobbet vid 6 då repar han så då hinner man nog ta några ord med legenden;D 



AWESOME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0